0

Hemma från Norge

Nu är jag tillbaka från Norgeresan. Landet utan raka vägar och en massa bröd.
Planeringen fungerade faktiskt hela resan, höll t o m tidschemat. Har nu fotograferat 11 platschefer i Norge, det är bara 5 kvar.


Jag har nån märklig egenskap att få folk att bjuda på sig själva och tramsa lite. Här har vi två platschefer som myser lite. Har även snygga pinupbilder på regäla karlar i röda kläder.

Efter att jag landat idag åkte jag över till HK, det var meningen att jag bara skulle visa var några filer låg, men det blev att jag fastnade där i flera timmar. Har fixat med traktamenten och utlägg.
Ska nån någonsin hyra en bil, gör det aldrig genom Norwegians hemsida. Krångel och oklart. Satans helvete. Cartrawler kan dra åt helvete.


Tog kort utanför mitt hotell i Oslo, det gröna till vänster är då Scandic, och huset med den lustiga printen är stationen.

Just nu sitter jag och väntar på att Offer och Magma ska komma och hämta mig. Vi ska åka till Enköping och hämta en husvagn och sen ska vi till Kattival.
kattival kommer jag att vara hela helgen är planen.