0

Reklamfilmsinspelning

Det verkar vara onsdag, det regnar ymmnit ute.
Jag har precis blivit nykär i Shiny toy guns.
Shiny Toy Guns – Major Tom

Äntligen har jag lagt ihop ett javascriptgalleri av bilderna från reklamfilmsinspelningen i sverige för byggmax.

Första dagen var vi på en paintballbana. Det var skitvarmt, jag brände mig och bromsarna åt av alla.
paintballbanan
John, Niklas och Esa står och ser hårda ut.

Man kände sig lite utsatt på bajamajjan.

Hunden lät arg och såg galen ut, men det var snäll.


Jag praktiserar galenskap.

Det hade inte regnat på 4 veckor, så börjar det när vi inte vill det. Och det tog i!

På ett ställe så fanns det en massa små små grodor, som denna.

Vi var på ett gammalt hembygdsmuseum.

Innan intervjun.

En låda med gamla brev och foton från trakten.


Den här ekorren har nått lurt för sig.

Långa långa arbetsdagar, då gäller det att ta vara på tillfällena med sömn.

Det blev ju inte vettig restaturangmat varje dag direkt.

http://janaeriksson.com/byggmax_sverige/

Just nu sitter jag och kolla på livestream från när Åsa, borren, tränger igenom sista biten av hallandsåsen. 18 år senare liksom.
Kom ihåg det giftiga tätningsmedlet som dödade korna hur ledsna Halland var.

Hade tänkt springa en runda idag, bara det slutar regna.
Sen ska jag kanske tuscha några av bilderna från min senaste norgeturné. Jag ska eg inte fixa med mina egna bilder, men om nån annan gör det kan det ju blir fel (!).
Men chefen vill att jag ska originala korvbladen istället. Sen är det ju en massa bilder, och jag tror de ska gå till tryck den här veckan.
Ska ringa Eva och höra sen. Kan kanske börja fixa bilderna hemmifrån. Sen komma in och lägga in bilderna och Johns texter i morgon.

Det blir nog en ny norgeturné nästa vecka. Måste bara orka ta tag i alla, ringa alla platschefer, boka flyg, hotell och hyrbilar. :/