0

Kom igen nu!

Tiden går så snabbt. Fattar knappast vart veckan tog vägen.

Men det var en ganska bra vecka vill jag minnas. Jag jobbat. Fixat med menyer åt CuttingRoom.
Har gjort ett jobb åt Byggmax. John, som jobbar som copy på Byggmax skulle göra intervjuver för deras årsrapport och de behövde fotografier. Så jag körde (inte igår jag körde bil) och fotograferade. Det gick bra, inga missöden.
Har levererat och de verkar i alla fall nöjda.

Har haft Necopy möte. Lite fick vi nog gjort. Vi får lägga på en rem nu.

I torsdags var jag och Smarris på vernissage. Var Tom Friedman som visade sina grejer. HELT FANTASTISKA verk. Jag vill äta upp hans hjärna.
http://www.magasin3.com/se/
Ni ser bilderna. I Löv it!





Hysteriskt, men fint rum.

Senare hjälpte jag Lena att flytta in saker i hennes nya lägenhet. Bygga ett skrivbord av tegelestenar kan verkar som en bra idé. Men det är det inte. Tegelstenar är tunga och förbannat jobbiga att flytta, framförallt genom snömodd, på pirra och upp för massor med trappor.

Idag är det plötsligt lördag.
Korvhanen ska ut på sjön för att dricka öl och kolla på band, så jag ska sysselsätta mig med vänner är förhoppningen.

Tiden går. Det är redan februari. Shit.