0

Skolan är slut, vad börjar?

Förra veckan tog skolan slut. Det var en intensiv vecka. Panik för att bygga klart Hostelharmonia och Neocopy.
På onsdagen var det diplomutdelning, bubbeldricka och mat på resturang med min klass (digital design), grafisk kommunikation och copy. Det var trevligt.
På torsdagen var det slututställning. Panik för att hinna klart med allt.
Vistaprint är ett skitföretag som inte levererar det de ska i tid. Vi hade nämligen beställt visitkort som vi skulle ha till utställningen.
Men det utställningen gick bra. Vi visade nya hemsida, jag visade layouter och foton. Offer, peter, david, Smarris och Peder kom förbi och tittade.



Helgen har varit lugn. Har var ute lite i skogen med Offer, vi har lagat mat och inte gjort nått spec. Kändes som det behövdes.
Men nu är det en ny vecka. Första veckan som egenföretagare.

Jag har börjat jobba lite åt CuttingRoom. Jag ska bygga Blu-Ray menyer. Man bygger i photoshop, fast lagren måste ligga i en viss ordning, heta vissa saker osv. Men det passar mig bra tror jag. Är det nått program jag kan säga att jag verkligen kan måste det ju vara gamla fotosopp.

Jag måste klimatiera mig till att det inte är nått som panikbrinner just nu. Jag gillar att ha lite stress. Finns alltid nått att göra försig.