0

Fotografera mera

Senaste tiden känns det som det blivit en massa fotograferade och det gillar jag.
I fredags så fotograferade jag Jonas, vi tyckte att det blivit dags för det. Hade spanat in lite sköna betongrejer runt skanstull så det blev dagens lektplats.
Jag blev ganska nöjd.

Sista bilden är tagen i ett fantastiskt garage som håller på att rivas.
Vore det inte så kallt och blött hade jag kunnat bo där med min kamera. Om nom!

Helgen var lugn. I fredags, efter att ha vart ute och fototat i flera timmar vad jag helt slut, så jag satt hemma och pillade på bilderna.
Lördagen var mera innehållsrik; åkte hem till Offer där vi lagade en massa mezemat. Han ville bjuda dem som hjälpte honom att flytta på lite krubb. Kvällen var trevlig, vi höll oss inne hela kvällen som enna pensionärer.

Idag har det vart en sån där måndag. Ringt skatteverket och frågat lite saker, skrivit ut fakturor, satt in papper i pärm, prommenerat, redigerat, kodat och gjort en trevlig paj.

Sist men inte minns vill jag tipsa om en fotoblogg jag brukar kolla in på varje dag http://fotografi.tumblr.com/.