1

Söndag

Sitter hemma framför dator och undrar varför jag skulle ta den där sista ölen. Aldrig lär man sig.

Hängde hemma hos John igår.
Jag, Charlie och John käkade tacos, drack och hittade på idéer. Sen få skulle vi ju ut, men vi är ju inte så snabba, så det blev en kort visit på Pelikan vid Odenplan. Mest för att det ligger nära.

Hur som, nu sitter jag här och fixar.
Har för länge sen insett att min gammla hemsida behöver grova platstikingrepp för att bli nått igen. Den var okej 2006, men nu funkar den inte längre.
Titta på den. Det är ILLA.
Janaeriksson.com
Idag har jag spikat för några spånskivor för de krossade fönstren så att det inte ska regna in i alla fall. Typ så, som en liknelse.
Det jag eg har gjort är mest att ta bort startpage och ersatt den med en vanlig index. Vette fan vad jag tänkte när jag gjorde det så korkat.

Men hela skiten ska rivas och det ska byggas nytt.

Prästkragar från Norge.

Ska göra mig i ordning strax, ska hem till Charlie och plåta. Vi har en idé och nu ska det byggas skissbilder så att idén går att förklara för andra.
1 Daniel:

Hej!



Var ute och strösurfade på lite UE i Stockholm då jag stötte på din sajt Janaeriksson.com och bilderna från fabriken i Liljeholmen. Förövrigt mycket andra fina fotografier på din hemsida! :) Jag har jobbat som eventfotograf samt är en sån där ny hybrid människa som också filmar med min stillbildskamera :) Kolla gärna in på min hemsida/blogg!



Hälsningar

Daniel