0

Uttråkad

Idag har jag vart vansinigt uttråkad. Har kollat på 3 avsnitt av Merlin, säsong 3 har släppts upptäckte jag.
Har vart och gått vilse i nackareservatet några timmar. Hittade blomkålsvamp. Min favoritsvamp. Den är vansinnigt god hårdstekt i smör med salt och vitlök. Äger alla andra svampar, eller svart trumpetsvamp är ett strå vassare, men den hittar man ju aldrig.
Jag har hur som skittråkigt. Försöker höra av mig till folk med responsen är svag. Är jag så otrevlig att umgås med? Luktar jag?

Kvinna i Budapest
En bild från den jättehöga kullen i Budapest.

Jag har inget att se fram emot. Framåt är mest en grå massa. Borde göra nått åt det.
Snart är jag bostadslös igen. Letar på hemnet varje dag, men det dyker inte upp så mycket intressant innom min budget. Det suger också.
Det mesta suger faktiskt. Så det så.