1

Positivt överraskad

Tänke forstätta med Mediamarktshistorien.
Nån ringde faktiskt upp mig på tisdagen, ville ha kvittonummer. I fredags ringde hon igen och sa att jag ska få en ny dammsugare, hemlevererad på måndag. Än är det inte måndag, så de ska fortfarande leva upp. Men hittills har de faktiskt skött sig.

Igår var det marknads/filmfest.
Körde twister och charader hemma hos Jacob. Klipparna och gänget från HK var med. Det blev en kväll där det dracks ganska så friskt.
Vi var på nått konstigt kontorshotell vid strandvägen och sen bögklubb på kolingsborg. Bögklubbar är lustiga saker som bjuder på mycket intressant.
Kom hem vid 5, gjorde korven arg, låg och skrattade åt en JÄTTEROLIG grej. Får tyvärr inte berätta. Men jag har skrattat hela dagen åt det.
Och legat på golvet och mått dåligt.

Nu sitter jag ensam framför TVn och kollar på nått. Korven har dragit till Eskilstuna på fest.

Nu har äntligen kvällskursen slutat. Hoppas jag får godkänt. Känner inte att jag har gjort vissa uppgifter så bra som jag hade kunnat.


Jag önskar mig sommar och kanske ozora eller likande. Det hade vart trevligt att komma bort från allt ett litet tag.
1 Mona S:

..oftast vill man alltid vara nån annastans än där man är... Vill vara där de är varmt, sol och all annan mys som inte är tillåten i vårt kalla land.. Kram på dig! ..och God Jul!! Kram <3