0

Sjuk

Igen.
Slemhosta denna gång. Säkert nån bakterie. Börjar bli ganska less på att vara sjuk nu.

Har inte skrivit så mycket senaste tiden. Vad har jag gjort?
Jobbat, försökt träffa folk, begravning (igen), börjat på kurs och gått i solen.
Kurs ja, har börjat på en kvällskurs. På Forsbergs, Grafik och reklam eller nått sånt heter den. Nu har vi i uppgift att göra en bokomslag till en bok vi gillar men tycker är ful. Jag ska göra om Isabel Allendes bok Pygméernas skog. Tycker den är vämjelig.

Den är så ful! Men snart så, då har jag gjort det bättre. Kör på digital montage. Det är kul.


Här begraver vi mormor. Det är inge roligt. 87 år blev hon.


Här är från farfars begravning. Det var inte heller så roligt. Han blev också 87 år. (tror jag, sämst på att räkna, pappa kommer kasta bajs på mig om jag skriver fel).
Edit: Det är fel, 86 blev han. Fick bannor av pappa.
Tror jag kan lägga till titeln begravningsfotograf snart.