0

Glimtar från Norge

Tänkte att jag skulle vara snäll och bjuda på några bilder från min visit i Oslo över 17 maj.
Tiden har inte riktigt varit på min sida i alla avseenden. Tiden är försig aldrig på min sida, men nu har jag iaf gått igenom bilderna en första snabb runda.
Det är lite mycket med att leva just nu, men det blir väl kanske bättre sen.

I helgen är det Uppcon12, sista uppcon ever. Jag ska jobba i fototeamet hela helgen. Jag hoppas att det blir kul och att folk är snälla.
Har ingenstans att sova i Uppsala så det blir väl så att jag får åka tåget hem varje dag. Sovsalarna känns under min åldersgrupp.
Men nog om mitt värdelösa liv. Nu lite bilder.


Hon gillade den där telefonkiosken, tror det väckte nostalig hos henne.

Vi tittade på saker från kriget, här en cool stidsvagn. Jag gillar stidsvagnar och gasmasker.

Bror, jag och Susanna.

Hon vill ha pengar. Hon får inga av mig. Hon får slipa på sina säljargument.

Dagen efter 17 maj satt vi i ett varsitt hörn av soffan och spelade assassin's creed. Det var kul att smyga.

Tyckte att den här mannen såg häftig ut.

På 17 maj blir norrmän sjukt kåta på flaggor och folkdräkter.

Och bror börjar bära på barn.

Var tvugen att ta kort på henne. Jag gillade "dagens look" på na.

Solen sken, alla drack öl.

På tricken var det kalas.
Och så dracks det mer.

Saker, fina fina saker som förmodligen är helt poänglösa.

Kommer att göra ett galleri av norgebilderna, måste bara jobba igenom så att det blir ett nice flöde. Men det kommer, nån gång, kanske snart.
Fotografi, 17maj, dagens look, foto, fotografi, nikon, norge;