0

Sommarfestsdimma

Sitter och lyssnar på Austra och dricker 2,8or. De tar udden av det dåliga som har slagit rot utan att göra mig berusad. Och så är det ju gott med öl.

Imorgon är jag ledig för att åka och jobba på UppCon, eller jobba är fel ord, volantairarbeta snarare. Men jag hoppas att det ska bli kul. Ska fotograferar alla dessa lolisar.

Om 13 dagar börjar Tree of Life. Festivalen i Turkiet jag ska till. Har redan börjat förbereda mig. Vaccinerat mig mot kolera och hepatit A. Kommer inte ens att finnas bajamajor där så det känns inte helt obefogat.

Då jag ska använda jobbkameran imorgon kände jag mig nödgad att tömma kameran på bilderna från byggmax sommarfest. Var ju med och arrangerade. Så jag hann inte fotografera lika mycket som hade vart önskvärt. Men jag outsoursade det från och till.
Men ja, lite bilder då.

Philip och nån kille från ekonomi. De ser ut att ha funnit varandra.

En gren var en luktgren. Kan ha varit den med crabstick i.

Hela laget skulle fastsnörade vid anklarna ta sig igenom rockringen. Har man en VD på laget töjs visst både gränser och regler. Det här laget blev av med poängen i några grenar, i smyg.


Jag gjorde regellappar.

Och ett Pruttokoll i samma grafiska profl.

Så har vi delar av IT och en flarn av Webb.

Tunnelbana, jättekul! Jag ser iaf glad ut.

Här emellan var vi på restaturang och käkade i en massa timmar. Men i min mycket kondenserade sammanfattning så ansåg jag att de bilderna bli för interna för att landa här. Så de sparar jag till HK och kommande webbgalleri.


Vi fick sparris till förrätt i alla fall.


Jacob-, Eva-, Adham-hög.

Min chef är förkyld och ser manisk ut.

Den galenskap som där bor.


Klad hest.

Jag har ingen aning om vart vi var. Jag är inte den målgruppen. De knuffas när man dansar. Vad är det för hyffs liksom?


Marsello är förfärad. Full förståelse.
Nu ser ingen ut att behöva mera att dricka.


Hittade dessa två på vägen hem. De var underhållande. De jobbar visst i Bagis centrum.

Så det var sommarfesten i kortformat.

Å, jag måste för göra reklam för ett spel för PS3an. Journey.
Har aldrig spelat nått liknande. Det är som är en bra dröm. Hur som, alla ska spela det! No more killing.