0

Ingenting

Idag har jag byggt förpackningsdesign med Jacob. Det blir bra. Vi kommer nog höja den produktgruppen i och med detta. Jag har även börjat bygga upp en nackspärr.
Det blev sent på jobbet idag, satt till 8 och pillade. Det var den kvällen. Har en massa saker jag borde jobba med, men som när det blir så kör systemet en shutdown och allt blir skit.
Behöver ett bollplank, men det som bor här har inte sagt mer än hej sen jag kom hem för några timmar sen. Företag framför människor. Så är det.

Behöver få tag på en söt 5 åring pojke för fotografering för DR nästa vecka. Nån som har några i rockärmen? Den ska vara glad, kunna ta regi och orka vara med en hel dag utan att ruttna.

Å gud, jag har ju ett så ointressant liv. Funderar på om jag har nått kul att berätta och det bästa jag kommer på är att berätta om hur äckligt det var när Anders slog sitt långfinger ur led på innebandyn. Det var vansinnigt äckligt då hela fingret stod i en omöjlig vinkel.


Det här är arbetsmoralhöjande varelser. Samuel har visdommen Yoda, Polman är mitt stod i den hårda vardagen, Vader är Adhams onda alterego och den där röda som är Lukas kommer jag inte ihåg vad han heter. Han ser cool ut iallfall och huvudet vippar bra. Jag gillar framförallt hur Polman lyckas se hård ut med alla de coola starwarskillarna. Way to go Polman!

Magiskt träd i skogen vid henriksdal
Och så vill jag avsluta med ett träd. Detta är ett träd i skogen vid Henriksdal. Det är jag som kutar runt med lampan. Och ett stativ som håller kameran. Så kan det gå.