2

Dekorativt foto

Till på måndag ska jag pressentera en dekorativ bild. Den ska vara lite småfin och ganska ointressant utan nått direkt motiv. Den ska fungera som en skrivbordsbakgrund utan att ta fokus från arbete eller mappar. Den ska vara i 16:9 format.
Jag har legat på mage i nån timme och försökt uppnå detta.
Och här är några av de förslagen jag har.
Vilken är bäst?
Är de ens dektorativa?
Är de fotografiernas hissmusik?
1 Anonym:

Osäker på vilken jag tycker bäst om. Tror jag Tycker bäst om den röda bilden som ligger näst sist efter som den är aningen mindre "hårig" än de andra och därför får mig att se bilden som om den avtecknar ett kargt rymndlandskap. Ljuskällan i bakgrunden kan i det fallet ses som en sol/måne :) /mazilymartin

Svar: Att du ser en avlägsen planet är bra. Lite så det är tänkt. Tack för din synpunkt. Jag är också svag för den röda.
Jana Eriksson

2 Mona S:

Som bakgrundsbild så gillar jag den grönbruna i mitten, mest avslappnad i färgerna och de händer mindre i den än i dom andra.. Men annars gillar jag den rödorangea (näst sista) bäst för de är mest action i den, ser en planet med kräftdjur, månar och stora sandstormar.. :P

Svar: Jag gillar dina assosiationer. :)
Jana Eriksson