0

Tid, eller snarare inte tid

Något jag har saknat senaste månaden är tid.
Har flängt runt nått fasligt.
Var en runda i London med ett trevligt gäng och såg en massa bra band. Det var kul. Sen har jag jobbat en massa med saker utanför jobbet. Samt gått kurs, tränat och försökt hålla mig vid liv.
Jag är som en människa under nedkylning, stänger av de minst vitala delar och låter de som håller mig vid liv få allt krut. Så jag har väl inte skött mig så bra social senaste tiden. Ser hur antalet obesvarade mail och meddelande växer. Men det har sin tid det också.
 
Idag efter jobbet har jag lagat mat(!), var ett tag sen nu, kollat ett avsitt av Myseriet på Greveholm samt gjort en logga och ett vistkortsförslag.
 
För en vecka sen kom jag hem från en veckas semster på Fuerteventura i spainen. Var en fantastiska resa med trevligt sällskap, väder och aktiviteter. Behövde verkkligen en veckas semester.
 
Gjorde en snabb export av några få bilder. Blir snart ett galleri med massor med fler bilder. Fotograferade lite över 1300 bilder på en veckas semester. Kan man verkligen kalla det för semester om en fotograf fotografererar så pass mycket när den är ledig?
Vi sjöng karaoke. Det var kul.
Och Förnes hittade en ny kärlek.
Tyckte att han såg efterbliven ut.
Vattenparken var stängd för säsongen.
Vi åkte ut i en jättesnabb motorbåt och snorklade vi en ö.
Simon och Ludde byggde historiska byggader i sanden.

Vi käkade sniglar.
Och drack coctails vid stranden.
Och lyssnade på ett flummigt liveband.
Så hyrde Lena, Ludde och jag cyklar.
Och cyklade ut till öknen.
Där Ludde dog.
Och Lena visade vart skåpet skulle stå.
Sen cyklade vi ut utanför staden där de försökte gömma skräpet.
Och där det låg en skitstor gammal vulkan.
Det började ösregna med stort Ö.
Ludde blev dyngsur.
 
Här leker de Brothersreklam.
Jag underhåller mig med perspektiv.
 
Och nu är jag trött.
 
Förlåt världen att jag inte ägnar dig nån tid! Jag lovar på bot och bättring nån gång nästa år.