0

Några bilder från nyår.

Kom på att jag inte lagt upp nått från nyår. Så nu slänger jag upp lite.
Jag och Lena lagade mat. Quesedillas. Ludde hjälpte till, de andra åt.
 
En analog kamera. Är nyfiken på de bilderna.
VI gick ut vid 12-slaget och sköt raketer.
Och någon, tror Ludde, tog en oskarp gruppbild.
Sen åts det yellyshots.
Från Luddes mage.
Och mina glasögon passade någon annan.
Vi spelade beerpong. Det var kul.
Och såg fulla ut.
Och fulla.
Och fullare.
Och jättesnälla. Det går ju inte att inte tycka om dessa 2 killar när de se så snälla ut. Sen att förnes ibland är en dryg jävel är en annan historia. Ludde är dock oftast snäll. :)
Flurpsimon.
Oklart vem detta är. Gillade ljuset.
 
Ska väl göra ett galleri nån gång. Men LR pallar inte alltid med det.
 
Idag har jag försovit mig, var på jobbet, fotograferat ledningsgruppen, byggt förpackningsdesign, vart och gymmat med John och vart på releasparty för radamagazine. Öl och firebolt fanns det där. Och köpt en micro nu när jag kom hem. Skitmicro att gå sönder.
 
Har målat mera. Varför är jag inte konstnär? Hade vart soft att gå upp och lalla ner till sin ateljé. Måla, lyssna på musik, vara manisk.
 
Idag är jag illa till mods över hippsters men gillar att pruta.