1

Gatufoto

Idag har jag inte så mycket att säga. Det är måndag och jag är seg. Fick inte riktigt sova ut i helgen.
Kom tillbaka till stockholm sent i söndags.
Har fortsatt med mitt gatufotoprojekt.
Har kameran runt halsen när än jag går ut, och ibland så ser jag saker i vardagen som är värda att avbildas.
Här är en tunnel vid västra skogen. Jag gillar symetri.
 
Detta är också västra skogen, fast nere i tunnelbanan. Han satt där och läste tidningen. Konstigt ställe att göra det på.
 
Mina fötter och kropp i duschrummet på granbackaskolan i västra skogen, det är sjukt sunkiga dushar där. Mögel och pisslukt.
 
 En liten flicka på en kaffebar på sveavägen, de har awesome kaffe så jag har gått förbi där ett par gånger när jag vart på psyk. Osäker på om detta är bästa bilden på henne. Vad tycker ni? Har gjort en fulretuch också och tagit bort klistermärket på dörren.
 
Här reflekteras ansiktet i fönstret, tycker det ger en spänning, men vad är bäst?
 
 
Fotografi, foto, fotografering, gatufoto, raw, sony, stockholm, streetphoto;
1 Jimmy:

Behåll klisterlapparna och kör på reflexbilden tycker jag. Den är bra. :)