0

Upps and downs

@ Jana Eriksson
© Jana Eriksson


Förra onsdagen var jag jag på nått mycket roligt. Livebandskaraoke. Det var nån fotograf som fått förhinder och helt plötsligt vad jag inblandad i detta.
Så efter träningen (som heter nått så fånigt som "Dance yourself fit latino mix") gav jag mig upp till Gamla stan.
Ett liveband som backar vem det än är som har modet. En trevlig och avslappnad stämning och bra låtar. Fastän jag var ensam till på när min kamera hade jag vädligt roligt.
Kom hem allt för sent och mådde inte alls så bra dagen efteråt, men det var det värt. Jag ska tillbaka dit om ett tag igen är planen.
De kör visst imorgon igen, men det passar sämst med min vecka.

Just nu har vi en copywriter från Norge som jobbar med mig och Evers. Så det skadar inte om man håller sig någolunda fräsh på jobbet.
Sen var vi ute och käka musslor och drack öl igår. Sen ska vi hem till Adham och käka på torsdag, så ja, tyvärr, leverns får chilla ett tag.

Var länge sen jag skrev nått. Har inte haft nån lust att berätta något.
Minns knapast vad jag har företagit mig. Det har blivit ett gäng öl, några utekvällar, joggingrundor, frilansande och pysslande med hemmet.

I söndags beställde jag en soffa. Så om en sådär 6-8 veckor slipper jag sitta i vippstolarna eller ligga på golvet. Känns som en massa vuxenpoäng. Samt köpte en hallbyrå på ReFurn, det var kallt att släpa hem den.

Jag har bloderat mig också. Det är ju lite uppseendeväckande. Är försig snarare organgefärgat det men hur som är det de ljusaste jag varit.

Ser lite manisk ut, men det är ok.


Ganska stor skillnad faktiskt. Tänk vad hår och glasögon kan göra för det yttre. Tyvärr så är det samma gamla sketna inre med det är en annan historia. Det är ganska tröttsamt att umgås med sig själv hela tiden. Sämst att det bara finns ett alternativ för att slippa det och det är ju lite väl drastiskt.