0

Båt

Sitter här för mig själv. Det är söndag. Om 11 timmar måste jag vara på jobbet och ha ett telefonmöte.
Lyssnar på opera och en massa annan ny musik jag fick av Bogo idag, alla ljusslingor lyser. Har installerat en ljusslinga som går på batterier i badrummet också. Var på stan en kortis och shoppade med Olle. Köpte några klänningar och en kjol. Jag gillar klänningar.
 
Var på kyssning fredag-lördag. Det var kul. Roligare än vad jag trodde faktiskt. Var trevligt att träffa en massa bra människor och bara lalla runt och vara berusad. Många möten och diskutioner som kommer att roa mig ett tag. Håller på och jobbar med bilder. Men det är ju lite men än 500. De ska skiktas ner, tror det landar på typ 150 när jag är klar med det. Sen ska de fixas med lite snabbt. Kör den genom LR och tar sen och genererar ett webbgalleri.
Men en preview kan jag ju bjuda på. :)
 

Kim är väldigt hardcore

Och Clara igång.

Dessa delade jag hytt med. Vi hade alla glasögon vilket var awesome.

Dagen efter så såg det väl lite sådär ut utanför festhytten.

Innuti så det detso bättre ut.

Så har vi Emil som ser lurig ut.

"no homo"

Den dagens partner in crime.

Det var som inne och ute samtidigt.