1

Ett mörker

Här sitter jag i min varma lägenhet och har ångest som vanligt. Nått är trasigt med mitt sinne. Jag försöker laga det. Idag har jag försöka måla hönsägg att se ut som måsägg. Gick sådär, hade sönder ett.
Jag tror jag hade haft mindre ångest om jag var mannen som bodde i den övergivna fabriken med sin son. Nu när kylan börjar komma. Jag undrar vad de gör då. Åker de tillbaka till Rumänien? Eldar de för att hålla värmen? De hade ju iaf det enda rummet med hela fönster.
 
Nu ska jag sova. När jag sover är allt lite bättre. Fast en natt här i veckan drömde jag om en massaker. Blod, kroppsdelar. Mina bara fötter med det blodblöta golvet, fingrar och delar av fötter lång längs golvet. De var så många, det var så mycket blod. Vi dödade den första med en skruvmejsel.
Gonatt.
1 Mona:

Du kanske ska pröva fota saker som du egentligen inte gillar.. Fota blommor, vackra höstblad osv Fluffiga söta saker.. Vem vet du kanske skulle känna dig lite annorlunda och kanske lite glad.. Självklart ingen garanti men vem vet..
Jag hoppas innerligt att du finner vägen till ett mer helt och mindre ångestfyllt inre! Kärlek bejb <3