0

Sista dödsrycket?

Helt plötsligt är det 2010. Jag minns fortfarande när det gick över till 2000. Paljetter, tonårsfylla och förvirring.
Den senaste årsbytardagen utspelade sig hemma hos mig i Henriksdalskollketivet. Det var en trevlig tillställning med bra människor, god mat, massor med öl, fyrkverkeri, ost, ballonger och allmän fest.
Låg i halv koma på soffan i 2 dagar efter. Pallar inte med. Har inte velat ens se åt en öl sen dess.



Jobbat har jag gjort en massa. Bygger en site åt ett hostel i Rio. Går bra. Har snart kodat klart grunden, sen är det bara att lägg in viss CMS-grejer.
Bygger även en DVD-meny. Det är för en dokumentärfilm om ett punkband. Det är DL på söndag, så jag ska rappa på.
Bygger också på peters nya hemsida, dock har den prio 2 nu när jag bygger på hostelsiten, den siten är även mitt slutprojekt.
Sen ska Neocopys hemsida byggas också.
Slutar ju skolan i slutet av januari. Då måste jag hitta nån typ av försörjning även. Eller bara en massa frilans.

Idag har jag vart hos en dietist. Jag är ju allergiska mot en MASSA. Hon sa åt mig att äta mera fisk, mera blajväxter och att äta oftare. Enligt blodprover tål jag mandel, valnötter, kiwi och banan! Detta ska undersökas närmare.

Har luftat element idag. Tror dock inte det hjälpte. Kanske måste jag tappa ur några liter? Svårt såntdär.
Nu ska jag bygga DVD-meny.
Puss bajs