0

Klart

Nu verkar det äntligen som om jag är klar med hostelsiten. Hostel Harmonia. Fyrverkerier!

Jag insåg att pengar är nått som tar slut, det var en mindre angenäm upptäckt. Så jag paniksökte lite jobb.
Igår var jag på R & D Förlag för intevjuv. Jag blev akut korkad och sa förmodligen inget vettigt. Får se hur det går.

Idag gick jag upp klockan 6. Det var en pärs. Anledningen var att jag skulle ta de sista bilderna på Patrik, byggjobbaren som ska vara med i byggmaxs tidning.
Men bilderna blev bra och dagen har känts lång.


Ni får ursäkta mig, jag slogs helt plötsligt av en släng av dållig humor.

Ikväll ska jag på bio med Offer, Saila och Fredrik. Vi ska se Avatar. Jag vet, lite sent; men bättre sent än aldrig. I 3D t o m. :)
Jag ska poppa popcorn innan. Det är ju hutlösa priser på majsen på biografer. Inte okej.