0

Ett visst stillestånd

Det vad visst ett tag sen jag skrev nått. Det har ju vart begravning, jul, mellandagar, nyår och sjukdom emellan.
Idag fick jag för mig att ändra bredden på #content.
Så nu är den 600, vilket gör att alla bilder ser för små ut. Men det är så det är. Kanske går det att fixa.

Fågelmatardam i Berlin. Jana spårar med PS..

Årets första bild får bli från Berlin. Var där över nyår. Berlin är fint men kallt. Får återvända i sommar.

På jobbet håller jag och Eva på och plåta produktgrupper för nya DR-utseendet. Det tar sin tid. Det är många produkter som ska vara med, och alla bilderna ska vara välkomponerade och rätt ljussatta.

Imorgon ska jag börja dagen med att åka till sumpan. Ska hämta ut en spritt sprillans ny Nikon D700 och en 24-70, 2,8, Nikkor. Nya leksaker till jobbet. :)
Jag är nästan lite nervös.