0

Smink


Tar och lägger upp ännu en bild från Jennies bröllop. Från det återfunna minneskortet. Har ju mest annars en massa Byggmaxbilder. Karlar i röda t-shirts är inte så spännande i längden, sen tror inte jag de är så sugna på att bli uthängda på min blogg. Försig blir de uthängda på nätet som det är.

Plåtade Jacob idag. 10 minutersplåtning runt HK. Lite stressat. Tidning behöver bilder. Men det blev helt okej bilder.

Jag funderar på om jag ska buda på en lägenhet i Bagis. En 2a med stort kök, balkong med utsikt över skog, kvällsol, högst upp i huset osv. Minuset är bagis. Förorten har inte det bästa ryktet. Det ska enligt mäklaren lugnat ner sig väsentligt de senaste åren.
Nackareservatet vid husknuten är ett pluss.
Här är den på hemnet.
Får se hur det blir. Jag vill inte lägga för mycket pengar ute i förorten.