2

Bostadsångesten

Nu är det dags igen, bostadsångest. Är väl 20 gången jag måste flytta och denna gången känns det inge roligt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag har inte tillräckligt med ködagar för ett 1a handskontrakt, jag vill inte bo innebonende, jag vill helst inte hyra av nån i 2a hand igen, jag vill inte köpa (jag vet inte ens om jag får köpa) och jag vill inte bo på gatan.
Kan ju alltid sova hos min hane, men han bor i en möblerad, knökfull 1a. Där vill inte jag bo, kan ju varken jobba eller ha mina kläder nånstans.
Sen vet jag inte. Känner mig väldigt uppgiven. Att man ska vara 26 år, ha fast jobb, inte ha husdjur, inte ha betalningsanmärkningar eller nån sån annan skit men ändå ha ett jävla problem att hitta tak över huvudet.
Jag vill fan ta och skalla den fula mannen med kiwifrisyr aka Reinfeld. Fitta att sälja ut alla dessa hyresrätter. Snikna förbannade rövhattar. Egoister! Fanfanfanfan.
Jag är bara så trött. Jag har inte tid med detta. Jag har inte ork.

I söndags så jobbade jag med Charlie och John. John går en distanskurs i copywriting på Berghs och hade en uppgift. Göra reklam för vatten utan att nämna ordet vatten eller visa vatten och så. Jag hjälpte till.

Här har vi ett par alienfötter jag fixade till från ett par vanliga fötter, sen byggde jag den där liklappen. Kanske inte den mest genomarbetade retuschen med det är mest en skiss på idéen.

Sen hade John den här copyn som förslag, han gillar Bellman. Jag byggde allt annat.

Sen tog vi Nockebybanan ut till ett skogsparti. Hittade en slänt högt upp utan snö där jag tog den här bilden.
Som modeller har vi Charlie och John.
Tog en massa andra fantastiska bilder på dessa två herrar, men de är inte klartuschade än, men snart.
Janan gillar Photoshop. :)
1 Joel:

Nice som fan den med alien. Han jag bor med fattade dock inte den direkt.

2 Jana:

du bor med en slö kniv kanske? :)