0

Berlin

Jag tänkte att jag skulle skriva om min fantastiska helg i Berlin med mina mycket trevliga arbetskamerater. Men insåg att jag var lite för trött för att beskriva händelserna med rätt typ av inlevelse.
Vi gick en massa. Jag har tagit en massa kort. Vi har träffat en stor mediabyrå och käkat bakelser och druckit öl på tysklands största reklambyrå. Vi har druckit en massa vin och skrattat så det gör ont. Vi hatar inte varandra nu efter resan.

Det var nära på att vi inte kom hem dock. Hade råkats boka fel hemdatum. 27 november stod det på biljetterna. Hade kunna bli intressant istället blev det dyrt.

Vara kvar i Berlin hade vart helt ok för mig. Saknade inte stockholm.

Det där är en bild på en skitstor kyrka i Berlin. Jag tog bilden i vintras när jag var där, har inte hunnit lägga över bilderna från helgen ännu.

Imorgon ska jag få nycklarna till mitt bo. Jättekonstigt. Ska jag bo nånstans på riktigt? Förstår inte.
Men det är å andra sidan inte mycket jag förstår.

Jag behöver en soffa och ett köksbord.

Inatt drömde jag att de flesta jag gillar blev skjutna, det var nån typ av krig. Nån hade staplade plastmuggar med fåglar emellan. Jag försökte befria fåglarna med blev skjuten. Tror de kom ut innan jag dog.
Jorden gick iallafall inte under denna gång.