1

Filmaffisch

Idag hade vi redovisning på Beghs av våra filmaffisher.

Såhär blev min.
Vill ändra en massa saker efter redovisningen. Efter att ha fått titta på den i naturlig storlek, 70x100 cm, så ser man nya saker.
Men som här, 600px bred stör jag mig mindre på samma saker.
Fotot har jag tagit sommarstugan för några år sen. Skytten har jag trejat in.

Var intressant att se vad de andra hade valt att göra. Några var bra.

Har vart i Norge idag och fotograferat lite platschefer, stod i ett trapphus på en konferensanläggning i Lillestrørm. Brände av 13-14 platschefer på bara några timmar.

Jag har så mycket i huvet just nu. Många dåliga saker som satt sig på min själ. Är inte riktigt med.
Jag vill inte dö men jag orkar inte riktigt leva. Kan vara nån höstgrej eller kanske nått större. Tiden utvisar.
1 Mona S:

Kommer med lite trista tips med med tips som faktiskt fungerar!! Köp Holistic D-vitamin och Holtistic Super vitalis så lovar jag dig att dina mörka tankar kommer att försvinna!! :) ..om du behöver en snabb vändning så testa rosenrot nån vecka tills resten börja värka... Du är bara så tokbäst och en värld utan dig skulle vara en sjukt värdelös och grå värld men foton som inte ens är värda att nämnas.. Löve ya! Ta hand om dig!! <3