0

Fågel

Jag håller på lite med den här bilden för tillfället. Jag har dock kört fast lite. Vet inte vart jag ska ta det.
Har väl egentligen inte heller tid att pyssla med den. Men det är alltid lättare att göra saker man inte bör.
Har haft saker att göra i veckan, vilket jag uppskattar. I tisdags fotograferade jag Jonas samt färdigställde hans CV.
Det här inte är inte en av de bilderna vi valde.
Sen dans på onsdag. På torsdag träffade jag Lena. Tog bilder på expos hon gjort på några affärer.
Igår lagade vi mat med en massa vitlök sen planterade vi frön. Det var pyssligt gjort tycker jag.
Spang en rund nyss, 5,6 km. Tog mig 45 minuter vilket är sådär men helt okej. Hurtigt av mig.
Vad som händer åt kvällen är lite oklart. Ska laga med med Lena och några arbetskamrater till henne och så är det fest i Johanneshov. Och så såg jag att det är TN idag. Det är nödlösningen.
Känner att nått kul måste hända snart. För det mesta är ju ganska så tråkigt. Gnäll gnäll.