0

Det nya livet

Jag håller på och startar ett nytt liv.
Ett liv som jag faktiskt gillar.

Senaste veckorna har jag växlat upp. Från att kört på 2an i en betongförort till att lägga i 5an och köra 140 på motorvägen.
Har vart på landet hos mor och far, vart på Gotland och vart med vid reklamfilmsinspeliningen, bror har vart på besök, vi har vart på Tom titts, jag har haft fest, vart på bio, druckit öl med bra människor, slutit en träningspakt och gjort slut med Korven.

Nu sitter jag här i soffan helt slut. Var och tränade förut med Adham och John. Kan knappast lyfta armarna. De har ju stor rutin på att träna på gym medans jag mest brukar springa.
Men det är kul, vi peppar varandra och jag skrattar åt det mesta. Så är det ett bra motiv att inte dricka öl.

Känner nån typ av livsglädje. Det är intressant. det var länge sen.

Imorgon är det prideparadaden. Tänkte försöka plåta lite. Brukar vara ett glädjefullt evenemang.
På kvällen kommer Simon. Han ska se Björk på söndag.

Så det händer saker. Det är nice.
Är dock fasligt trött, har inte sovit mer än 6-7 timmar per natt i flera veckor.

Idag hade jag fredagsfikat på HK. Det är ett rullande schema så man har fikat typ 1 gång per år. Jag beslutade mig att göra rulltårta. Men istället för mjöl använda kokos, sen lägga i hallonsylt och nån gegga av färskost, smör och socker. Det blev gott, såg förjävligt ut. Som alltid när jag har fikat.
Baka är svårt, man bör göra som det står och det är jag inte intresserad av.
Jag är kär i det här konstverket. Tror jag måste köpa det.
Och hej.