0

När muggarna beter sig

Och försöker hålla sig fulla.
För att illustrerar det har jag tagit en printscreen från förra veckan.
Nu har mina knän börjat krånga igen, de gillar att göra det när jag tränar regelbundet. De vill sabba för mig.
Men träningen går framåt. Orkade göra 11 armhävningar, PÅ FÖTTERNA idag. Riktiga mansarmhävningar. Det är en intressant känsla av att kunna dokumentera att man bli starkare.
 
Fick min diskmaskin lagad igen förra veckan, visade sig ett den första teknikern från Electrolux hade monterat ihop en komponent fel. Fail.
 
I fredags fotograferade jag Jonathan Johansson för nån webbtidning. Han är aktuell med en uppsättning av Dracula på Uppsala teater. Hade 15 min på mig så fick köra järnet. Men fångade ett gäng bra bilder. De kommer väl ut på das internetz när jag redigerat klart dem och Jonas skrivit klart intervjun.
 
Vidare under fredagen körde vi träning för att sen åka hem till Adham och spela Worms Armageddon. Det var episkt. Detta måste ske igen. John spöade oss våldsamt men det gjorde inget.
 
Sen var det Öl och Wiskeymässan. Å vad mycket god öl det fanns. Hittade kokosölen som vi drack på Teneriffa för ett gäng år sen. Denna ska jag nu privatimportera om det går för sig. Badade i malt. Samlade även en massa glas. Har nu 12 nya glas. :D
Snodde bilden från Lena. Här står Jan och öser malt över Jana. Jätteglad Jana.

Plockade en korg svamp i söndags. Kändes som bra terapi. Vandra runt i höstsolen, ensam i tystnad och prata med sig själv och svamparna.
Gillar hur lamellerna ser ut på den här trattakantarellen.
 
Har börjat en kurs också. Ditt eget bildspråk.
Det är en kvällskurs på fotografiska. Igår var första kurstillfället. Det var intressant.
Så avslutar jag med att lägga upp en bild jag tog nere vid sjön i vintras. Tre hönshjärnorn på en bild!