0

Ensamhet

Mitt nya projekt är ensamhet. Jag övar på att vara ensam. Det är svårt, det är ju ensamt.
Har under två veckor tid i pricip inte träffat någon efter jobbet. Istället åkt hem, lagat mat och kollat på serier. Det går sakta framåt.
I söndags var det riktigt nice. Var inte bakis och hade sovit en massa. Vaknade hyffsat tidigt. Städade lite och plockade, tvättade. Gick på en lång runda i skogen. Hittade en korg full med svamp. Finns en massa taggsvamp och trattkantareller i skogen.
Av min skörd gjorde jag sen taggsvampsrisotto. Passade på vilken jäkla lyxkrog som helst. 
 
Träningen fortgår. Igår körde jag och John överkropp. Träningsvärken börjar göra sig påmind. Det är kul att det finns muskler under allt fett.
 
Imorgon så ska vi tacka av Jacob officiellt. Har bokat in oss på ett bouleställe. Hoppas det blir en trevlig kväll.
Sen på lördag kommer mor, far och morfar.
Måste komma på aktiviteter för föräldrar. De gillar öl. Men sen är jag slut på idéer.
 
Här har vi vårat senaste reklamblad. Plåtade John i studion ( John får alltid vara Mr. Byggmax). Tycker att det blev ganska bra. Vi börjar få till våra reklamblad nu. Vi har liksom fri leid med våra efterblivna idéer. Och jag lyckades bygga bort den förbannade gula färgen på ena delen av bladet.
 
Hittade en icakasse med smink i en garderob. Jag visste att jag inte slängt den, men med all korvens skit här hittade jag ingenting. Men nu hittade jag den, och ett rött läppstift. Ansiktet från liksom lite mera kuk av läppstift, inte bokstavligt, utan litterärt.
Upptäckte att han lämnat en dator och en låda CE-diskar i källaren. Han SKA ta bort den skiten från mitt förråd och jag har nått att utpressa honom med. Har hittat hans vinterjacka och pass. Dessa kommer han inte få se röken av förrrens han har tagit sin skit. :D
 
Fan vad bökigt det är att leva ibland. Men alternativt suger väldigt mycket hårdare. Jag har börjat träffa en KBT-kvinna på vårdcentralen också. Kanske kan hon hjälpa mig styra upp mig?