0

Segsöndag

Idag har det vart svårt att komma igång. Vaknade och insåg att jag faktiskt inte hade nån lust. Ingen lust att göra någonting. Någonting alls. Men det är ju svårt.
Så jag gick tillsist upp efter lite förmaningar över telefon. Jag lyckades ge mig frukost.
Det här är min kaffebryggare. Den var igång igår, sen blev det strömavbrott och jag gick hemifrån, sen gick den väl igång när jag strömmen kom tillbaka. Tycker det ser lite coolt ut. Fotograferade det brända kaffet i motljus på balkongen.
Hur som, kaffe fick jag i mig. Har ju ingen lust med nått, men tog mig ut på en prommenad nån timme.  Det porlar överallt i skogen. Det gillar jag. Hittade en kruka i grovsoprummet när jag kom tillbaka.
 
Men generellt är det nog en skitdag. Inte fått mycket gjort, har massor att göra som bara aldrig blir gjort. Skitjana. Måste konkta min livcoach igen. Börja styra upp det här rangliga sinnet.
 
Övrigt då. Igår hade Lena bjudning hos sig. Var mest arbetskamrater till henne där, men det var trevligt. Musikquiz är bra grejer. Jag ska göra ett eget och ha på nån fest. Höjer partyandarna.
I fredagskväll kom Bogo hit. Vi panerade fisk och åt surkål. Jag fick spö i både backgammon och kinaschack.

Syre på glaset av min vattenkanna. Gillar bubblor.
 
I övrigt var veckan ganska okej.
I tisdags var jag på AW, i onsdags käkade jag och drack öl med Lena, Glenn och Kajsa, i torsdags städade jag upp i kaouset hemma. Hade lyckats göra min lägenhet ovanligt rörig. Hade Lena och John över förra helgen och vi festade som om vi vore en hel armé.
 
Jag har så många saker jag borde göra men inte gör just nu att jag får svårt att andas av själva tanken.
Borde väl eg bara börja med nått, men hela dan har gått åt att tänka den tanken. Har bara resulterat i att jag gått och lagt mig i sängen och stirrat upp i taket.