0

Ozora

Tänkte att det kunde vara trevligt att lägga upp några utvalda bilder från Ozorafestivalen i Ungern. Det är en mysig festival och speciell plats.
Olle chillar i värmen.
I skogen där vi bodde.
Detta är under invigningen. Vi satt där uppe och tittade ut över dalen och main stage.
Elden brann. Det var nån dum fan som hoppade in i branden, så de tog bort den sen.
Bröderna Naumow sov i hängmattorna. Tälten var för varma.
Jag gick runt och fångade ljus och folk.
Kristallerna uppe på höjden. Bästa konstverket.
När brandkåren kom blev alla glada.
Och vattenspridarna gjorde nytta också.
Det blev lerigt som vanligt. Och som alltid älskar folk att böka runt i leran.
Jocke har aldrig sett så vuxen ut.
Spöade både Per och Bogo i backgammon.
Brandkåren + motljus.
En man som heter Luka hade målat en svartvit bild på huset, som sen festialbesökarna fick fylla i.
Vattenhålet vid Dragon stage.
Grannarna.
Chille by night. Det är dammigt i luften, därav ljusstrålarna.
 
Är det nån som blir väldigt nyfiken på fler bilder så har jag gjort ett galleri.
 
Efter Ozora blev jag sjuk. Så det blev inget jobb den veckan, bara soffan. Var en riktigt passiverserade sjuka.
 
Men sen dess har semestern vart över och jag har vart tillbaka på kontoret.
Vi var i London förr helgen med marknads- och webbavdelningen. Mest jobb, lite nöje. Fick se lite mera av London. Och dricka lite mera öl. Vi bodde ganska centralt på ett Holiday inn. Delade rum med John (BM har börjat bli snåla så alla förutom bossen fick dela). Men det gick bra, han snarkar inte.
Här har vi John på en pub i camden.
 
Jag har börjat äta antideppresiva nu. Har ätit dem i snart 3 veckor. Har haft en massa bieffekter. De första som dök upp var käkspänningar. Känns typ som på amfetamin. Vilket inte är ologiskt då jag tror det boostar seratoninet också fast på ett destruktivare sätt. Fick också nån skum huvudvärk.
Svårt att sova kom sen. Trött men kunde inte somna, tackar Stilknoct för att jag tog mig igenom den veckan. Har även känt mig förvirrad, trött och lättretlig.
Tror det börjar plana ut lite nu. Känner inte av bieffekterna lika tydlig iaf.
Ska till psyk på fredag, får se vad de säger.
 
Nu borde jag fundera på att gå och lägga mig. Var och festade igår. Peter hade gift sig så jag var bjuden på deras fest. Var bra röj, massa med trevligt folk och nice öl. Jag slutade dricka öl när jag var på en bra nivå, så idag har jag mått helt okej.
Suttit och photoshoppat stora delar av dagen. Vissa kunder får ibland bråttom. Då rycker Jana in.