0

Nyår 2013-2014

Idag har jag bott på soffan, inte för att jag varit helt otroligt bakis, utan mest för att jag vart trött och inte haft lust med så mycket mer.
Sett flera filmer, mest animerade. Lite ensamt.
 
Hade med min nya kamera igår, Sony RX100II.
En liten kompaktare jag kan ha med mig överallt.
 
Testade att fota med den igår.
Döm mig inte för hårt, det är första dagen jag använt den lille kameran samt att jag är helt ny på gatufoto.
 
Bagarmossen, dessa kids skjuter upp rakter i poolgrejen på torget, det låter som krig.
 
Pissa på söder.
 
Tvivel, värjning?
 
Tänker på twin peaks av nån anledning.
 
Lena.
 
En finsk gatumusikant/hemlös.
 
 Han var också finsk.
 
Hemlös alkolist.
 
Folk på väg till sina hem.
 
Som väntar och väntar.
 
På golvet är det blött.
 
Krossade löften, krossade drömmar.
 
Vissa har varandra.

Jag är oftast själv.
 
Gott nytt år.