0

V.1

Det har gått lite mer än en vecka av det nya året. Hittills utan missöden. Suttit mycket i min morgonrock, men även vart ute på prommenader med min nya kamera. Det är kul med den lille fan, den hjälper mig att vara social.
Här håller 2 män på och fixar med en bil. Fast det är bara 1 på bilden. Man alltså.
Fint rinnmönster vid skanstulls tunnelbanan.
Bjöd över ett gött gäng på middag i lördags. Kände att det var dags att dra ihop den inre cirkeln.
Har påbörjat ett projekt, jag dokumenterar och porträtterar Bagarmossen.
Fick för mig att gå till nån annan mataffär och se om jag fick inspiration, gick till Lidl. Fick ingen inspiration, men hittade en hund.
70x100 utanför Ica Bagarmossen.
Is när det var underkylt och kallt.
Vad är det för grisar och slänger påsar såhär? Vid vändplatsen innan reservatet i Bagarmossen.
Nån har verkligen rockat loss med julbelysningen. Känns inte svenskt. Den som bor där gillar nog lamor mer än vad jag gör. 
 
I helgen kommer Bogo, sen är det väl dags för ytterligare en arbetsvecka.
 
Just ja, vi har en otroligt korkad justitieminister.